Sidor

tisdag 8 maj 2012

Dagboksinlägg den 8e maj

Längtar till rosorna nått detta stadie, detta är grannens som hänger över till oss.


Oj, "infektionen"/förkylningen har greppat tag om mig ordentligt. Har verkligen absolut ingen ork. ändå har jag varit på jobbet mellan 07,45-18,15. Imorgon tänker jag försöka ta mig hem vid tre.


Ikväll är mannen på filmklubb så jag har soffan för mig själv, så skönt. Både för att jag kan titta på vad jag vill och för att mannen behöver denna sociala aktivitet.
Han blir mycket besviken när denna kväll varannan tisdag ibland ställs in.


Det är just nu fem killar/men som tittar på skräckfilm, alienfilmer, japansk/aseatisk skräck mm


Samurai assassin (Uncut)
Denna kan jag tänka mig att de sett.

Tycker att det är toppen att de träffas på denna "Tuesday Night Asian Movieclub" tror jag den heter.
Ofta kommer han hem och de sett en skräpfilm men ibland ser det något bra. Nu är det inte så mycket asiatiskt längre. Mycket sombies...
Det är dessa grabbar plus två tre till som var "vänskapsgänget" här nere. Plus Å en av de nuvarande "sambosarna". Sedan kom vi kvinnor/tjejer in i bilden och gänget har förändrats.
Dessa grabbar har däremot då sin kväll i veckan i rincip varje tisdag för de som kan. Med uppehåll för sommaren.


Jaha, så blev det inlägget. Inte alls så som jag tänkt men ok. Blir det så för er att ett inlägg bara tar över och kommer att handla om ngt helt annat än ni tänkt?

Ta hand om varandra!

Kram

2 kommentarer:

  1. Tack för dina ord o erbjudande...
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du tillfrisknar snart. Jobbigt att vara förkyld!

    Ha en bra onsdag!

    Kram

    SvaraRadera