Sidor

måndag 28 maj 2012

Väntan

Jag är inte bra på att vänta. Än värre är det om jag inte har några riktmärken. Med största sannolikhet ska målare komma till oss idag. För mig innebär detta att jag knappt kommer lämna mitt hem idag. Kommer heller inte att kunna slappna av ordentligt. När de väl är här kommer jag tassa runt men ändå inte våga/kunna göra något. Ändå har jag blivit bättre. Jag kan själv tycka att jag är irrationell. Jag tror inte att de ska göra mig ngt absolut inte. Men det är en känsla av att de ska komma på mig. Komma på mig med att ha lite ostädat, tvätt framme när det kommer "gäster" mm Jag blir både trött och irriterad på mig själv. Men någon gång kanske det går över. Vår Asta har liknande känslor. Hoppas min länk fungerar. Blir inte snyggt via iPhone. Får inte till det. Men håll till godo. Det kommer annat inlägg senare. Det går i gladare tongångar.

3 kommentarer:

  1. Nej, länken funkade inte. Men hon finns i högerspalten. Leta gärna upp inlägget om poliser.

    SvaraRadera
  2. Vad ska målaren göra? Är det efter inbrottet?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ulrika -. inte behöver du skriva något glättigt glatt inlägg inte! Jag läser dig ändå..

    Hoppas din dag blev bra trots allt! Och du - vilket inbrott syftar Pia till??? Har jag missat något??

    Många kramar

    SvaraRadera