Sidor

lördag 2 juni 2012

Döpta kusiner

 Ja idag har jag döpt en fjärde kusin. Det är nämligen så att jag började döpa W som tyvär inte är med på bild här. Hennes pappa är vän med min S och tja, nu är även jag vän med hennes mamma och pappa.
W faster har jag lärt känna lite och de är hennes barn ni ser på den översta bilden. Om ni tittar på tjejen i rosa klänning, ja då ser ni även mig i den åldern. Hon är läskigt lik mig som barn. Hon var den andra kusinen jag döpte. För inte så länge sedan döåte jag hennes lillebror.
Idag döåte jag detta lilla troll M, just nu öppnar hennes storasyster W hennes doppresenter. Fast M var rätt nöjd i farfars knä med handen i munnen. Mär den yngsta av dessa fyra kusiner.

Såhär låg denne lilla kille helt oberörd av att det sprang runt tre vilda tjejer runt honom, plus alla vuxna som gick kring honom. Tror han är den lugnaste av dessa fyra kusiner jag döpt.
Ja W lyckades jag bara nästan fånga på bild, hon står längst till vänster bland dessa princessor.

Hade också en jättefin vigsel idag, med vacker solosång och berörda gäster.
Imorgon är det dags för konfirmation och jag hoppas på sol och mindre blåst.
NU ska jag gå och lägga mig.

Kram

2 kommentarer:

  1. Så härligt med ren o skär lycka hela dagen!!
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Oj vad många rara gulliga barn!! Det verkar som om du haft en fin helg!

    Kram

    SvaraRadera