Sidor

måndag 25 juni 2012

Livräddning

Vi som ska iväg på långläger i början av augusti, ska iväg på livräddningskurs i vatten.
Där ingår att simma 200m, det ska inte vara några problem.
Tror jag måste från ytan dyka till botten, det hoppas jag klara.
Livräddningen bör gå skapligt.
Så ska vi också hoppa från kanten, det vill jag helst slippa.

Hade detta varit med anställda i min ålder vore det en sak. Men vi gör det samtidigt som ungdomarna. Det är snälla ungdomar men... Visa mig i badkläder känns inte så lockande.

Nåja, ni får en rapport senare.


Kramar Ulrika

3 kommentarer:

  1. Det kommer säkert att gå jättebra. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Hmmm, förstår vad du menar. Inte så kul, direkt. Sedan är jag inte jättesäker i vatten längre, har blivit lite mesig där.

    SvaraRadera
  3. Du är inte 15 år, tänk på det. Det får jag påminna mig om bland alla trådsmala tonåringar på jobbet nu.
    Ja, sorgen har varit rent för jävlig tung i 1v-10 da'r nu :(((
    Förra veckan var jag så slut i kroppen så varenda muskel skrek när jag rörde mig, det kulminerade i en migränattack i fre så jag fick lämna jobbet o åka hem. Kul på Midsommaraftonen.. :(
    Har varit vid hans grav idag, så fina blommor där, stenen beställdes igår men kommer om drygt 2 mån med semestrar o annat som kommer emellan.
    Men det är tung o tröttheten är överväldigande ibl..
    Kram.

    SvaraRadera