Sidor

måndag 18 juni 2012

När det inte regnar skurar det en sväng

Det har faktiskt varit hyfsat väder idag. Men nu regnar det ordentligt.
Har putsat fönster tvättat snart tre maskiner tvätt, städat, städat hyllan i skafferiet, lagat mat...
Men även hunnit sitta och läsa vilket varit skönt.

För fyra år sedan var vädret något helt annat. Det var en alldeles ljummen svensk sommarkväll. Jag satte mig vid femtiden på ett tåg mellan Nyköping och Vimmerby. Det va en av mina bästa chansningar någonsin!
Träffade min S för andra gången den kvällen. Tihi

Imorgon åker jag iväg till Karlskrona med våra unga ledare. Hoppas att vädret blir bra och att vi får några toppendagar. Har aldrig varit i den delen av sverige så det ska bli kul. Ska försöka dela med mig av resan om det finns teckning.



Kramar Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar