Sidor

fredag 1 juni 2012

Vad gör mig glad och lycklig?

Först måste jag ju bara klargöra en sak. Jag gillar leenden skarpt jag med! Jag ler också massor men är nig lite som Ergo syn att de flesta är inombords.

 Jag tänkte haka på Astas utmaning.
Så jag börjar med glädjen och vardagslyxen.
•när jag märker att min man sitter och tittar på mig och jag möts av ett stort leende när jag tittar dit. •god mat
• choklad
• sovmorgon
• våren
• pussar
• då min man tar initiativ till promenader eller som nu en teater vi ska se i sommar
• fika med en god vän
• en vänlig gest, så som att slippa gå tillbaka med kundvagnen när någon erbjuder mig en femma och tar min vagn
*en förmiddag med mannen i sängen...
* sol
* brev och vykort i brevlådan
* ett bra skrivet blogginlägg, eller ett roligt. Läs gärna ett här, där min vän H bloggar.
* att pyssla i trädgården

Oj, skulle kunna skriva massor men jag kommer inte på ngt mer just nu..

Här regnar det och har gjort mest hela dagen. Nu vill mannen ha sin dator så kram på er!

2 kommentarer:

  1. Bra lista, håller med dig om det mesta. Blev dessutom nyfiken på vad ni ska gå på för teater, vad ska ni se?
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Härligt att läsa - och en utmaning värd att göra!

    Kramar *ler*

    SvaraRadera