Sidor

fredag 13 juli 2012

Idag har jag...

Ja eller sedan fjorton minuter igår. Gjorde jag detta:







Fyra och en halv liter. Mycket ligger nu i frysen, en del finns i en kastrull i kylen. För att imorgon bli till sylt och lite gelé.

Då vi var uppe halva natten den natt som var blev det idag sen frukost/brunch.



Med hembakad kavring och perfekt kokt ägg. Ägget perfekt tack vare en eggtimer app. Den mäter äggets radie och allt...

Nej, nu ska jag gå och lägga mig. Får se om jag kan röra mig imorgon.
Kram

3 kommentarer:

  1. Ser fantastiskt ut Ulrika!! Och blir säkert kalasgott! *ler*

    Tack för din kommentar på min blogg. Du måste vara fantastisk i ditt jobb.. Kram på dig.

    SvaraRadera
  2. Åh, wow! Vi har inte ett endaste blåbär i skogarna här i år. Trist.

    SvaraRadera
  3. Underbart gott med blåbär! Tyvärr sällan som jag ger mig ut och plockar. Var hittade ni all dessa bär? Kram

    SvaraRadera