Sidor

måndag 6 augusti 2012

Ensam hemma

Nu är jag ensam hemma för första gången på länge, mannen min jobbar kväll. Så jag kan göra precis vad jag vill om jag vill.

Tänkte att jag på hans nya dator (en mac), där jag har egen "vy"/inloggning ;-), skulle skriva lite ordentliga bloginlägg.

Dels detta och sedan tänkte jag försöka mig på att schemalägga några då jag skall vara borta från och med onsdag denna vecka till torsdag i nästa vecka. jag kommer vara på konfirmandläger på ett ställe nästan utan teckning...

Dels skall jag sy färdigt min  väldigt enkla kjol då jag införskaffat resår idag.

Sedan blir det kanske lite tv-tittande också, har missat det jag eventuellt ville se på från OS...

Hoppas ni har en bra kväll.

Här regnare vilket passar mig bra då jag skall gå runt och småfixa lite ikväll.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar