Sidor

onsdag 29 augusti 2012

Fulfoto

Ja här kommer ett fulfoto som ska visa hur svullet mitt öga var idag när jag vaknade. Inte det lättaste att få på bild men. Sedan har jag ju biverkningen "allan" som gör att jag är så supertrött att jag inte vet vart jag skall ta vägen. Hade gärna slumrat en stund idag igen men behöver i i duschen och sedan är det dags att laga mat innan jag skall tillbaka en sväng på jobbet.
Annars händer inte så mycket, förutom att det är mycket på jobbet just nu. Mycket som skall planeras in och som skall utföras.
De där hyfsade inläggen kommer jag lovar. Bara inte just nu.
Nej hinna slumra tio minuter en kvart och sedan in i duschen, ja det blir bra!

Kram

2 kommentarer:

  1. Men usch Ulrika!! Hoppas verkligen att du snart blir bättre... Riktigt jobbigt.

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Fy farao för sånt öga, hoppas det lägger sig snart.
    Ja, ibl går man på automatik..
    Ha en skön natt, hoppas du får vila.

    SvaraRadera