Sidor

måndag 20 augusti 2012

Höstdag

Ja, idag känns det som höst, den sol jag trodde skulle lysa idag gömmer sig bakom ett grått täcke av moln, dessutom har det mullrat ordentligt.

Har mestadels vilat idag och tänker fortsätta så.

Däremot så har jag tvättat en maskin och nu tar jag en paus i min storstädning av kylskåpet. Brukar städa av delar av kylen med jämna mellanrum under året, men så en kanske två gånger per år tar jag ut allt och skurar rent ordentligt.
Känns bra att göra det nu så att man kan börja hösten med ett rent kylskåp.
Har ju tänkt att huset skall få sig en liten höstrengöring i största allmänhet.

Men idag så skall jag vila, för jag är fortfarande mer eller mindre helt slut. Har bara lådorna som sitter i dörren kvar.

Ikväll börjar ju flera program igen efter sommaruppehåll så jag skall nog klara av att bara vila. Mannen min jobbar kväll.

Kram

2 kommentarer:

  1. Skönt att kunna ta en dag med mycket vila och lite fixande i hemmet. Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja, här rullade åskan av o an igår med några skurar emellanåt. Ja, skönt att få kylen rengjord ordentligt, jag gör det ca 3 ggr/år.
    Ja, nu börjar det bli lite program på tv:n man kan se igen, har vari extremt dåligt med det under sommaren.
    ha en bra dag!!

    SvaraRadera