Sidor

torsdag 23 augusti 2012

Roligheter att vänta på

Den första roligheten händer redan nästa helg. Då skall jag tillsammans med mannen min och hans jobb åka till Göteborg för att få se på Finnkampen!
Vi gillar friidrott båda två så det känns som en bra liten resa för oss, vi kommer sova en natt på hotell mellan lördag och söndag. På söndagen har vi ända till tre på oss innan bussen går hem, så shopping i Göteborg skulle jag tro det blir. Ja och så lite lunch.

Nästa sak att vänta på är något bara för mig!! Har skrivit om det förut när jag köpte biljetten i våras någon gång. Men nu såg jag denna i en tidning



Jag tog mig i kragen när jag fick erbjudande om att köpa biljetter innan biljett släppet var och köpte mig en. Så nionde november är det jag som sitter bänkad på Cloetta Center. Sedan skall jag njuta av musical musik och Peter Jöback!!

Ja och så förstås Hs pyre som skall titta ut!! Men det är något annat det....

har du några roligheter inplanerade?!

2 kommentarer:

  1. Kul med Finnkampen och lite lyx att komma iväg och bo på hotell, det är aldrig fel!

    Konserten är jag inte ett dugg avundsjuk på, inte ett dugg!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Men vad roligt för er!!! OCH dig! *ler* Sådant är viktigt! Njut!

    Kram

    SvaraRadera