Sidor

måndag 27 augusti 2012

städa städa varje freda och så varje jul det tycker jag är kul

Tänkte nog insåg jag nyss, att när jag var liten så tänkte jag att Pippi inte städade så ofta. Tror jag tänkte som så att städade hon för att det var jul så...
Men hon sjunger ju att hon städar varenda fredag! Inte bara till jul!

Så nu måste jag lyfta min bak ur soffan och göra just det oavsett att det inte är fredag. För på fredag har jag verkligen inte tid!


Vädret ute verkar toppen så kanske tar jag mig ut en sväng också. 

Hoppas ni får en bra dag!
Kram

2 kommentarer:

  1. Jahapp, du hade en ledig dag idag, inte sant? Dessvärre måste man ju ibland städa då.. *suck* Hoppas du har det gott resten av dagen och att du fick tag på det du ville på ME&I-partyt.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Fick ta min städdag igår jag. Eller jag gjorde lite i fredags.Dammade och städade toaletterna. Idag Leffe dammsugit och jag torkat golv. Så skönt att börja veckan i ett städat hus!
    Kram

    SvaraRadera