Sidor

onsdag 26 september 2012

Livemusik på jobbet

Kan jag ibland ha om någon kantor övar, ibland är det lättsam musik ibland är det ett klassiskt stycke som inte riktigt sitter i fingrarna än.
Så ibland har jag gärna dörren öppen och ibland stänger jag den tvärt.

Energin till att jobba är minimal, energin till att uppdatera här är också minimal just nu. Läser hos er men det är i princip allt.

Får nog tyvärr strax ta mig en sväng till apoteket har huvdvärk. Sedan idag skall esperitox intas vid två till tillfällen, känner av lite lite i halsen och jag tänker INTE bli förkyld!

Tänkte också titta på svarta skor som jag behöver i jobbet framförallt och så ska jag väl köpa med mig lunch.

Ni har väl antecknat nu?!

Kram

1 kommentar:

  1. Vilken härlig komplimang du fick i förra inlägget!! *ler* Hoppas nu att din ork kommer tillbaka.. Att du slipper vara trött..

    Skickar en massa kramar

    SvaraRadera