Sidor

tisdag 2 oktober 2012

Blandat

 Är dessa inte fantastiska?! 

Jag och H var till närmaste något större stad idag och handlade lite. Jag ville till Åhléns och så ville vi kolla om Dollarstore verkligen öppnat där.

Dollarstore fanns.

Vi tittade också in i affären "Väster om viken" där vi hittade de söta korten du ser ovan. Hon hade så många fina kort, längtar tills julkorten kommer!

Mamma och pappa kom som sagt i söndags och igår gick mamma och ja på stan. Shoppade lite då också, ett linne, ett lakan, och någon småpryl.

Har varit toppen med några dagars ledigt!

Hm, måste få ur mig...nu blir jag privat så sluta läs om du inte vill veta.



Jag har mens!!! "Spontan" alltså utan piller, inte framkallad med hjälp av piller!!!!!
Jag vet att jag inte skall slå på för stora växlar av att ha mens, för det kanske inte kommer en ägglossning om ca två veckor och mens om typ ytterligare två. Om jag nu inte blir gravid.
Men detta tyder ändå lite på att kroppen kanske börjar rätta till sig eller hur man nu skall säga...

Chokladsuget kom några dagar innan, finnar, nu pms-smärta... Har väl aldrig trott jag skulle bli glad över det men.

Kram

3 kommentarer:

  1. Finaste underbara Ulrika. Jag håller tummar och tår förstår du väl.
    Ditt barn kommer att få världens bästa föräldrar.
    Det tror jag att alla barn som inte är tagna förgivna får.
    Mega super kramar finaste du / Jane

    SvaraRadera
  2. Lycka till !! Hoppas det är som du tror...
    Kram.

    SvaraRadera
  3. *ler* Men då gratulerar vi till mensen! Vet hur mycket det betyder för dig!

    Härligt med några lediga dagar.. Kramar

    SvaraRadera