Sidor

torsdag 18 oktober 2012

Bokval till bokklubben


Trummvirvel!!

Så svårt det var att välja bok! Jag gick till bokhandeln och då jag gillar att köpa böcker och läsa böcker bestämde jag mig för att inhandla fyra pocketböcker. Dessa med tanka på mitt val till bokklubben.
Det är fyra relativt olika böcker, vilka jag kommer läsa alla fyra.

Men nu ska jag välja en. Utifrån utmaning, eller bara ren vilja att läsa den, med hjärtat kanske?


Jag har läst en bok av författaren till min valda bok förut och jag älskade den boken. Så jag tror jag ger lite av mig själv här, kanske får ni lära känna mig lite genom denna. Den är definitivt vald med hjärtat!!
Den boken hette "En liten hattaffär på hörnet" så jag tipsar självklart om denna också.
Mina förväntningar är alltså att få läsa en riktig feel good bok, en bok att längta till.


 

Här är den "Bröllopsfixaren" av Marita Conlon - McKenna.

Tycker att vi tar recension den 18 november för med denna helg har vi fem helger till dess. Kanske hinner man läsa lite mer under helgerna.

Hoppas vi ska gilla den!!

Vi kan absolut bli fler i vår bokklubb!


Kram

3 kommentarer:

  1. Tack, tack, tack för att du kunde bestämma dig så fort! Ser framemot att läsa den..

    Kram

    SvaraRadera
  2. Me too! Ska springa til bohandeln nu på en gång!

    SvaraRadera
  3. Ohh, nu får jag försöka införskaffa den i helgen! Ska bli kul att läsa, har inte läst något av den författaren tidigare!

    SvaraRadera