Sidor

lördag 6 oktober 2012

Bra dag

Med lite hjälp vann hjärnan tillslut. Det hjälpte också att jag fick en söt bild på Arwid i sin mors famn.
Sedan ringde även Helena, vilket jorde mig både lycklig och mycket lugnare!
De mår bra! Bara lite amning som ska igång.
Strax efter vi pratat skulle de äta mc donalds mat. Förstår inte hur de tänker på det sjukhuset när det gäller mat.

Kunde inte låta bli att tala om att jag handlat lite åt dem





I kylen finns också rostbiff med potatissallad, en färdigsoppa jag vet de tycker om och kräftsjörtar att ha i den. Många olika drycker då jag förstått man ska dricka mkt som nybliven mamma. Frukost mat. Ja och så lite frukt samt en del onyttigt.

Har hunnit med några timmars roligt arbete och tränat.

Kram Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar