Sidor

tisdag 30 oktober 2012

Juligt mm

Idag har jag köpt fyra små fina julklappar som skall till fyra olika tjejer/kvinnor, kommer bli toppen!
Köpte också "lyktor" till advent och mitt hallfönster.

Idag på eftermiddagen har jag försökt mig på att göra macrons, tyckte de fick stå länge efter jag spritsat ut dem. Men de sprack lite, smakade en liten och de smakade bra så jag skall montera ihop dem ändå.

Nästa gång skall jag göra det en ledig dag tror jag. Nu har jag provat och vet lite hur smet och allt beter sig.

Gick till chefen idag och frågade lite om jul... Som ni vet som följt mig betyder julen massor. Att jobba julafton det är något jag liksom räknar med. Men så hade jag bara en gudstjänst på juldagen sedan skulle jag få vara ledig.
Jag erbjöd mig att ta nyårsdagens mässa klockan 11 om jag slapp den på juldagen. Vilket chefen gick med på!!!!
Yes! Får förhoppningsvis fira lite jul med MIN familj, min mamma, pappa, syster m familj! Hoppas så att mamma och pappa kan tänka sig att ta sig till kära syster, det vore toppen!

Måste erkänna att jag helt missat något som folk pratat om, är lite oroade över, tycker är hemskt osv
Kollade upp det hela och fick reda på vad som hänt i USA och New York. Alltså åter uppdaterad.

Hur går det för er med boken? Bröllopsfixaren alltså?

Kram

5 kommentarer:

  1. Jag längtar så tills 1:a advent.

    Usch!!! Det är hemskt det som hänt i USA.
    Kramar i massor / Jane

    SvaraRadera
  2. Hej Ulrika! *ler* Så nu är jag tillbaka. Har läst ifatt lite inne hos dig. Vad glad jag blir över att du kan få vara ledig över julen! Hoppas att den blir underbar!

    Fina bilder du lagt upp inne hos dig. Hoppas också att du känner dig piggare?!

    Många kramar

    SvaraRadera
  3. Så kul att börja småshoppa lite!
    Har pratat med mamma så hon skulle prata med pappa men jag tror nog att de kommer. Såklart får ju även storebror komma om han är ledig. Det var länge, länge sen vi firade jul tillsammans så det ska bli jättekul!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag hittar inte boken. Var i bokhandeln idag. Kollat olika pocketställ i affärerna?! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har du kollat biblioteket? Här hos oss fanns den i alla fall på "biblan".

      Radera