Sidor

fredag 5 oktober 2012

Välkommen till världen älskade barn!

Då käraste H lagt ut det på fb tänker jag att jag nog kan få välkomna deras son här.

Klockan 00.53 föddes Helena och Pers underverk, Arwid, 3,480g och 50cm. Min käraste man prickade nästan helt rätt vad tiden gäller vill han bara påpeka, 30 min fel, han trodde på 01,34 nämligen.

Har fått se en första bild och han är perfekt, vissa barn är ju inte söta men han är så fin. Tänk jag tror jag älskar det lilla livet innan jag ens träffat honom. Vilket jag hoppas få göra snart. 

Så nu är det lite längtan kvar. men jag är så glad att alla verkar må bra och att det när det liksom satte igång på riktigt riktigt inte tog så lång tid!



STORT GRATTIS Helena och Per!


Tänkte jag imorgon skulle ta och handla hem lite frukt, läsk, bubbelvatten, frukostmat och lite annat "lättlagat" så de slipper till affären på en gång.

1 kommentar:

  1. Åhh, då är det väl bara att gratulera! Skönt att det gick bra! Och vilken fin kompis du är - att handla så att de har lite hemma är GULD värd när de kommer hem!

    Kramar och hoppas din helg är bra.

    SvaraRadera