Sidor

onsdag 12 december 2012

12-12-12

Ja, det är dagens datum det. Många är det som gifter sig idag, kyrkligt och borgligt, tror inte vi har någon vigsel här.

Igår när jag kom hem vid ett låg mannen fortfarande i sängen, det visade sig att han hade feber och huvudvärk. Idag har jag en sprängande huvudvärk men hoppas och tror inte jag har feber... Phu.
 
 
File:Lemon-Lime-Amaryllis.JPG
 
Till något roligare.
Julblommor.
Här ovan ser ni en bild på en av mina absoluta favoriter när det gälle julens blommor. I år har jag en vit och en röd. Den vita kommer nog slå ut lite tidigt och den röda kanske lite sent men det gör ingenting.
När det gäller färg på julblommor har jag kommit att gilla vita så jag har några vita julstjärnor i olika modeller.
Skulle gärna ha hyacinter men varken jag eller mannen min klarar riktigt av doften så...
Dessa som heter tazetter är också toppenfina, men när jag köpt lökar har jag aldrig lyckats få fram dem så...nja...
 
Vilka är era favoriter? Vet att jag i princip nämnt nästan alla julblommer men...
 
He en bra dag!
 
Kram
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar