Sidor

onsdag 12 december 2012

I kvällningen

Funderar på om jag ska vara tacksam att min man undrade om det var ok med lunchgäster på fredag eller ej...
Lutar åt tacksam då jag nu kommer ha ordentligt städat redan innan helgen. Mkt trevligt för då kan jag ägna mina två lediga dagar åt annat. Måndag och tisdag.

Det kommer bli en god potatisgratäng med baconinlindad kycklingfilé och sallad.
Sedan något gott till kaffet.

Ikväll njuter jag av



Äntligen fick jag det att funka.




Hm, vet inte om jag tycker den är god eller ej.

Njuter också av "Greys" och "Scandal".

Njutit av något idag?!

Kram Ulrika

2 kommentarer:

  1. Hoppas att mannen din blir frisk tills ni skall få gäster! *ler* Din fundering på middagsmat låter jättegod och visst är det härligt att städningen är klar och du kan göra annat på de lediga dagarna du har - det behöver du!!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ibland behövs det gäster för att i alla fall jag ska sätta fart och då kan jag få lika mycket gjort på några timmar som det annars tar hela veckan att göra.
    Njutit av att maten stog på bordet när jag kom hem efter lite julklappsshopping igår. Hanna hade fixat pannkakor!
    Kram

    SvaraRadera