Sidor

onsdag 26 december 2012

muttrar

Läser det förra inlägget och inser att det knappt står något i det. Jag ber om ursäkt.
Läst ikapp lite och flera av de bloggar jag läser regelbundet har börjat skriva tillbakablickar över år 2012.
Om hur någon önskat en sak för sin blogg men den har blivit något annat, något man är nöjd med. Hur mycket tid man kanske egentligen borde/vill lägga på sin blogg.  För att fortsätta vara intressant och locka läsare. Hur privat skall man vara osv

Jag skall erkänna att jag fick lite dåligt samvete, för visst vill jag locka läsare, lägga ned tid, visa vem jag är, göra mina inlägg värda att läsa gärna varje dag. Vill ha kommentarer i kommentarsfältet.

Samtidigt tror jag att mina inlägg detta år har speglat mig, jag minns första halvan av året som om det gick i normalfart, sedan vet jag faktiskt inte riktigt vart tiden tagit vägen.

Borde jag då välja att inte skriva inlägg?

Kanske, men vet ni, detta är min dagbok och hur mycket tid skall man lägga på sin dagbok?

Tycker svaret borde vara så mycket tid man vill, eller inte vill.

Samtidigt som jag så gärna skulle vilja skriva texter och göra inlägg som jag var "stolt" över varje gång, varje dag.

Misstänker att det blir en blandning nästa år igen.

Hade nog egentligen tänkt skriva om julen i detta men så blev det visst inte. Kan bara meddela att jag har haft det jättebra. Har fått träffa nästan hela "min" familj och det känns toppen.
Förkyld har jag tyvärr blivit också...

Kram

2 kommentarer:

  1. Javisst vill man locka läsare men jag skriver som jag gör o om det jag själv vill. Att nån bara tar sig tid att läsa det är roligt. Jag är en enkel person har inga författarambitioner el annat o då blir det som det blir.
    Ha en bra dag!!

    SvaraRadera
  2. Underbart att din jul varit bra! Och jag tycker nog att man har "rätt" att skriva som man vill! Det är ju din blogg och tycker någon att den är ointressant kan man ju göra som på TV:n - stänga av... Fortsätt du att vara du och skriv som du känner.

    Kramar

    SvaraRadera