Sidor

fredag 19 april 2013

Sista prövningen i april

Ja, senare idag bär det av igen.
Denna gång på konfirmandläger med den grupp som skall med på vårt långa sommarläger i början av sommaren.
Ikväll blir det lekar för hela slanten. Imorgon skall vi upp tidigt för att ta oss ett stycke till för en heldag på Kolmården, på kvällen film.
På söndagen skall vi hinna med ett litet stationssystem plus att det skall packas och städas.
Hoppas hinna vara hemma i alla fall två timmar innan jag måste iväg igen på jobb.
Om allt går dom det skall landar jag i soffan vid åtta på söndag kväll!
Är sedan ledig på måndag!

Det kommer kännas väldigt bra när denna helg är över!

Är hemma idag några timmar då jag knappt träffat min man denna vecka och snart åker igen.Han har jobbat "kväll/natt" men jag tänker nog snart väcka honom.

Hoppas ni får en bra helg!


1 kommentar:

  1. Tänker på dig. Vet hur du känner inför sådana helger!

    Kramar

    SvaraRadera