Sidor

måndag 15 juli 2013

Jag behöver

Få ta hand om all disk, detta är andra omgången kaffemuggar, har en omgång kaffekoppar också sedan i lördags.
Vi har ätit ute fredag och lördag men igår lagades det mat. Diskmaskinen är dessutom full av odiskad disk.


Skulle även behöva använda denna!! Tyvärr ser min inte ut såhär men till tvättstugan orkade jag inte gå... Har ingen kjol att sätta på mig och knappt några andra kläder heller.

Varför gör jag då inte detta?

Om ni läst kanske ni minns att jag ringde "tankservice" i fredags som skall "underhållsslamsuga" hittade liksom rester av kökets avlopp i en avloppsbrunn i källaren...
I fredags lät det som att de skulle skicka en bil direkt på måndag, alltså idag. Lät som att det var bäst jag var beredd på att vakna av telefonen sådär vid sju på morgonen...

Nu är klockan snart halv elva och de har inte kommit än.

Självklart skiner också solen för att vi bestämt oss för att jobba inne i Tv-rummet idag.

MEN jag ska lägga mig i SOLEN i alla fall en liten stund idag.

Usch hör sirener...

Hoppas ni har en bra dag

1 kommentar:

  1. Uh, det är bland det värsta som finns när man har hus och avloppet lägger av/krånglar. Hoppas det går smidigt att fixa.

    SvaraRadera