Sidor

onsdag 10 juli 2013

Semester

Så var semestern här sedan två snart tre dagar tillbaka. Fast igår var jag och några av mina kollegor hos psykolog för att prata igenom det vi var med om på lägret. Vilket tog halva dagen och inte alls var någon semester men välbehövligt. Alltid skönt att höra att någon tycker man agerat rationellt mm Så nu känns det faktiskt som om jag kan ha semester på riktigt!

Igår åkte vi ut till kuststaden Västervik, hade hoppats på att hitta perenner och kanske ett gräs på "Blomsterlandet" men tyvärr. Kom inte hem med en enda planta.
Det var hur som helst trevligt att komma iväg en sväng, gå i småaffärer och bara komma bort en stund.

Idag skall vi nog försöka ta oss till något som heter energihuset för att se om de åker ut och hittar rökgångar inför eventuellt köp av liten kamin. Att de kan säga om rummet är för litet för kamin det vet jag och säkert rekommendera vilken kamin som passar. Sedan får vi se om de tycker vi skall vända oss till sotaren för att hitta rökgången...

Borde tvätta en hel massa också...

Ut i skogen för att se om det finns blåbär...

Vill sola men då måste det vara sol ute...

Väntar på att min svärmor skall höra av sig så jag vet vilken dag de kommer!! Får nog be min man ringa sin mor och fråga henne...

Nej ha en bra dag!

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar