Sidor

måndag 12 augusti 2013

Delar av min dag

Sov länge idag låg och läste lite innan frukost med ärggröna och kaffe. Så handlade jag och nu märks det att det inte är fullt så många turister här längre.
De5 var jag och alla pensionärer på affären vid elva ;-)

Sedan bar det av till denna solstråle




Vi skulle spendera tid ihop då hans mamma behövde få gå och klippa sig. Sist för några månader sedan låg han och sov i sin vagn. Idag gjorde han allt annat än att sova och efter en timme var han så trött. Men ingen mamma var hemma så vi grät en stund istället för att sova...
Annars gick det hur bra som helst!




Sedan satt hux flux H och A i mitt kök så att i alla fall lilla a fick äta. Då var jag både hungrig och vansinnigt kaffesugen. Men det viktiga var väl att han fick mat i magen se dan hur trevlig el otrevlig jag var är väl en annan sak.
Jag gjorde i alla fall en kålsallad även om övrig mat va sådär fick vi i oss något både nyttigt och gott.

Nu dricker jag KAFFE.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar