Sidor

måndag 19 augusti 2013

Ego inlägg




Ja detta blir ett ego, tihi vad jag är bra inlägg. Vare sig det är ok med sådana eller inte.
Efter den obligatoriska inre övertalningen var gjord gav jag mig iväg.
Vi bor ca 500m från motionsspåren, men det på 5km går liksom inte åt samma håll riktigt som de övriga. Så jag tog faktiskt bilen dit. Är inte ensam om det men de flesta bor kanske längre bort...
Men då mitt mål är att jogga så mkt som möjligt av 5 km orkar jag faktiskt inte ha en "transportsträcka" på ca 1km enkel väg att gå också!
Idag tog exakt 5km exakt 45 min, gick ca500m sedan började jag jogga så kom skylten för 1km skylten och jag tänkte att jag skulle jogga tills 2km skylten dök upp. Det kändes som en evighet men den kom och jag hade joggat 1,5km på en gång. Vet inte när det hände senast!! Sedan gick jag 1km, trodde jag skulle kunna jogga sedan igen, klarade kanske 150m av den kilometern. Men så tänkte jag den sista km SKA jag jogga. Och jag lyckades! Mycket stolt, ja ni ser ju vad jag skryter. Det är tur att man kan se målet mot slutet!!


Blev lite stretch och pyttelite träning på denna innan dusch. Nu mat!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar