Sidor

tisdag 27 augusti 2013

Gran Canaria

Då jag inte verkar ha tillstymmelse till "#konsentrationpåviktigasakeridag" så får det bli ett inlägg.


Någonstans längs denna strandremsa i San Agustin på Gran Canaria skall jag alltså på kurs.
Fram till halv ett på dagarna kommer lektionerna att hålla på, förutom på söndagen då det är heldag, sedan misstänker jag att vi skall läsa resterande av den kursbok vi skall ha läst lite i innan.
Och på kvällarna skall vi i vårat arbetslag träffas för att få ihop oss som grupp och för att planera.

På torsdagen är det helt ledigt så även på lördagens förmiddag vi åker hem på lördag eftermiddag.

Åker dit på lördagen och kommer hem en vecka senare natten till söndag. Vi kommer ha ledigt för mat, sol, äventyr, pluggande mellan halv ett och halv åtta.

Det skall bli så skönt att komma iväg och att faktiskt förhoppningsvis få njuta lite också.

Vi har någon med oss som tror att det är mycket mer av en partyresa än vad det är... suck.

Vad handlar kursen om?

Såhär står det på hemsidan:

Utbildning till

Diplomerad Babysång/Barnsångkonsulent

Utbildningen vänder sig till dig som vill fördjupa dig i ämnet baby/barnsång och rytmik och som vill utbilda dig till baby/barnsångkonsulent, där du erbjuder sång och rytmik i barn/föräldragrupper antingen i egen regi eller i din anställning som musiker, pedagog, barnbibliotekarie eller cirkelledare.

Blir nog bra det!

Nu kom jag på något jag kan göra.
Kram
 

2 kommentarer:

  1. Åh gud så ljuvligt...
    NJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT !!!!!!
    Kram..

    SvaraRadera
  2. Men åhhhhh vad härligt!!! Och kursen verkar hur mysig som helst! På min arbetsplats bjuds vi inte på någonting. Alls.

    Kramar

    SvaraRadera