Sidor

fredag 16 augusti 2013

Jag rekomenderar!!

 Ja, jag tycker faktiskt att varje kvinna som gillar



sköna fantastiskt mjuka kläder som dessutom går att visa sig ute på stan i. Bör äga ett par magic
knickers. Som dessa på bilden ovan.

magic pantsNu till denna
höst har de även kommit i en långbyxvariant och heter magic pants (följ länken om du vill hitta dem). Som jag definitivt vill ha till hösten och vintern.


Dessa mjukisbyxor/tights, ja vad man nu vill kalla dem kommer från me&i. Till en början var det ett företag som ville skapa barnkläder som är slitstarka och som håller sig fina även om de ärvs av ett syskon el två. Dessutom är vissa av barnplaggen så att har de mudd nedtill kan man vika upp denna för mudden är lika fin på "avigsidan" allt för att barnet skall kunna ha kläderna länge. Såhär står det på hemsidan;

"me&i är ett svenskt modeföretag som tillverkar och säljer ansvarsfullt producerade kläder med unik design och hög kvalitet. Dessutom har kläderna skön passform. Med färg och form skapas den stil som är typisk för me&i. Utgångspunkten för designen är att varje barn är unikt – och kläderna ska ge barnen en möjlighet att uttrycka det."


 Ja alla kläder är märkta med detta också.

Men nu har de sedan jag kom i kontakt med dem stadigt ökat sin produktion av sköna och snygga vuxenkläder. Då främst till kvinnor men inte enbart. Ibland skapar de kläder så att barn och vuxen matchar helt. En klänning till dottern och en till mamman/mormor/moster... Då är de identiska. Ibland är det ett tryck som återkommer både på barn och vuxenplagg. Som jag fallit pladask för. Inte allt men mycket!

Idag (igår) har jag varit helt klädd i kläder från meaandi


Kram



2 kommentarer:

  1. Jag har något liknande på mig, fast indiskas variant.

    SvaraRadera
  2. Tycker också mycket om många av me&i-s vuxenkläder. Kvalitén är riktigt bra! Kram på dig

    SvaraRadera