Sidor

fredag 2 augusti 2013

Varför bor jag här?!

Ja igår kväll hade jag en längtan bort. Vi funderade på om vi skulle hitta på något en av de sista semesterdagarna och då idag. En tanke var att åka på bio i en stad ca tio mil bort.
Varpå mannen min säger men då måste det vara en bra film, blir rätt dyrt annars...
Han har rätt, men jag var liksom lite inställd på att få komma bort från denna ursäkta "håla".
Har egentligen inget emot att bo här inte alls men som jag skrivit förut.

DET ÄR SÅ VANSINNIGT LÅNGT TILL ALLTING!! (Svär högt)

Du måste liksom åka minst tio mil för att komma någonstans, den närmaste större orten är liksom bara pyttelite större än min bostadsort. Tittade på en karta igår för jag tänkte kanske finns det en ort jag missat... Nej.

Fick väl helt enkelt lite lappsjuka.

Ja, ja vi får se vad dagen har att erbjuda. Kanske blir det H och jag som hittar på något istället.
Även om nästan halva dagen redan gått.





2 kommentarer:

  1. Nu får du välja en bok vännen.

    SvaraRadera
  2. Javisst kan man bli halvt galen ibl på avstånden.. Jag MÅSTE åka 4 mil till Kalmar, innan jag kan åka nån annanstans.. Det räknas liksom inte utan man får utgå fr Kalmar, dom 4 milen har jag hur som helst..
    Ha en bra dag !!

    SvaraRadera