Sidor

onsdag 7 augusti 2013

Vilken kväll

Har unnat mig en kväll bara för mig, med sådant som jag gillar. Har dessutom lyckats sitta stilla utan att röra på mig i onödan.
Om det inte varit för ett toalettbesök el något annat som förgyllt min kväll.

Man kan nog annars kalla mig rastlös ständigt lite stressad utan att egentligen vara det.

Men ikväll lyckades jag och det var längesedan. Brukar säga/tänka att vid jul då släpper jag allt och bara är. Men förra julen tyckte jag inte det inträffade riktigt...

Men ikväll har jag tagit hand om MIG.





Såhär startade jag min kväll på altanen/verandan, hade lite grönt också och någon skiva hallomi men tyckte brickan såg så aptitretande ut såhär. Vräkte inte i mig all aioli :-)

Sedan har jag tittat ikapp på en av mina favorit serier som började sända sina nya avsnitt i början av vår semester. Det är inte min mans favorit kan jag väl säga och jag vill faktiskt ha den för mig själv. Se den ensam. Vet inte om ni har någon film eller serie som ni liksom vill titta ostört på för att kunna njuta?

Det har jag.

Just ikväll har det varit Scandal som går på femman.




För en stund sedan såg det ut såhär. Men nu är det riktigt mörkt och det börjar bli dags att tänka på att sova.

Kram

2 kommentarer:

  1. Det gjorde du helt rätt i!!! Hur gick din första arbetsdag? Var det hemskt att jobba med din arbetskamrat?

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Träffade personen först igår. Jag tänkte innan, att jag tänker minsann hälsa som vanligt och konversera med personen när det behövs. Hon var väldigt sval men hälsade tillbaka.
      Personen beter sig på ett sett när det är många andra runt är riktigt trevlig, men så när vi blir färre, bara arbetskamrater är kylan tillbaka. Det gick ok.

      Radera