Sidor

tisdag 3 september 2013

Höst?!



Jag hade ju alldeles nu kommit på vad jag skulle skriva om och så är det puts veck borta.

Var det om det höstkrispiga vädret med klarblå himmel, hög luft och sol?!

Att jag igår äntligen färgade håret mörkt igen?!

Vilket som är mitt favoritläppstift?!

Att jag trots mitt urusla humör som höll i sig halva helgen hade en bra ledig helg?!

Att jag ÄNTLIGEN fått bort lite vikt och nog faktiskt hittat motivation att äta bättre, mindre..., motionera mer?!

Att jag nog börjar få lite resfeber?!

Ja kanske var det något av allt detta men jag skall vara helt ärlig att det nu är borta.

Hoppas ni får en bra dag!




Autumn is here!
Hösten är här


Bilden är från weheartit.

2 kommentarer:

  1. Vilken otroligt fin blogg du har. Jag gillar verkligen dina färger. Det ger ett väldigt harmoniskt intryck.
    Låter härligt med resfeber.
    Vi ses vidare i Bloggdala.

    SvaraRadera
  2. Ibland spelar det ingen roll att det man tänkte säga blir tappat - det kan leda till något annat fantastiskt! Kramar

    SvaraRadera