Sidor

söndag 6 oktober 2013

En egoistvecka

Jag ska försöka att inte "skämmas" över att jag kommer ha en "egoistvecka" nästa vecka.

Nyss blev det klart med min kära vän V att jag ska sova hos henne mellan onsdag och torsdag i nästa vecka.
Vi ska träffas på de gamla jaktmarkerna. Tihi. Känner ren och skär förväntan över attan skall få strosa i gamla välkända kvarter och umgås med en av mina vänner.
Vi har nog förändrats både hon och jag men jag misstänker att våra munnar kommer gå i ett. Hoppas bara vi hör lite av vad den andra säger :-)

På torsdagen har jag två till tre MÅSTEN jag ska till Anneli K choklad och praliner, som jag saknat den affären. Hoppas de just nu har stort urval, håller tummarna, brukar variera lite.
Sedan krimskrams affären Mamsell K.

Vill nog ta en kaffe på ett av de gamla stamställena.

Tänker låsa in väskan på stationen eller lämna den på Vs jobb.

Jag kan ju komma på mkt jag vill göra och hinna....

Sedan tänker jag sätta mig på tåg till Linköping och se "I love Musicals". Kommer annars att ångra mig och det är så sällan jag har möjligheten att gå på någon teater eller liknande. Så nu var det bestämt, lite märkligt känns det men...

Sedan lyxar jag än mer med en natt på Hotell för att på fredagen äntligen bege mig till mamma och pappa.
Saknar dem måste jag erkänna och saknar HÄLSINGLAND. Ja om jag inte bodde här skulle jag vilja bo där det har jag förstått nu.
Om det beror på att jag skulle ha nära till min mamma och pappa och övriga släkt eller vad det beror på.

I helgen har vi haft fullt upp med att umgås med familj och vänner härligt!
Varit på 1års kalas och är glad över att jeansjackan, blöjbilen och duplolegot blev uppskattade presenter.

Blev visst inget foto på F...


Kram

4 kommentarer:

  1. F som i Födelsedagspresenter :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men hade bara bild i kameran och orkade inte ladda över

      Radera
  2. Det är inget egoistiskt i att rå om sig själv i bland! Ta hand om dig, njut och hälsa till V och dina föräldrar. Kramar

    SvaraRadera
  3. Inget egoistiskt alls att ta hand om sig själv Ulrika - egoistiskt är att göra det till varje pris och på andras bekostnad. Ta vara på denna vecka och njut!

    Kramar

    SvaraRadera