Sidor

lördag 12 oktober 2013

L som i...

Fotoutmaningen fortsätter, då jag är på resande fot bloggas det från telefonen.
Vill ni kolla in fler bokstavsinlägg gå till mina kommentarer på förra inlägget så hittar ni några där.
Behöver ni en påminnelse?!
Jo, det handlar ju om alfabetet och fotografering. Samt att skänka pengar till "rosa bandet" insamlingen.
En krona per kommentar.




L som i logi. Här sover jag när jag är hos mamma och pappa. Det är en oinredd vind där pappa gjort ett rum för två. Står en till säng mot andra väggen.


Här är i mammas kök



Även detta är i mammas kök. Gillar utrymmen där man kan ställa små fina saker


Passar på att gratulera min syster också!
Denna vackra ros blommar i mammas trädgård ich doftar så som jag tänker mig en klassisk ros ska dofta.


Kram Ulrika

1 kommentar:

  1. Det är underart att komma hem! Hoppas du har det riktigt bra! Kram

    SvaraRadera