Sidor

lördag 30 november 2013

30 november


Nu har jag bestämt mig i år skall det verkligen ske, min blogg kommer under december månad bli en adventskalender.
Har också tagit hjälp av bästatse Maria som gjort en ny design för ändamålet. Visst blev det fint!

Den kommer innehålla "hemma hos" där jag bla visar upp mitt advent, recept, allvar och glädje, jag kommer skriva lite om olika traditioner, vad vissa saker egentligen handlar om eller betyder, kommer också ha tre tävlingar, två som tillhör julen och ett hämligt paket som mer hör nyår till, lite musik…

Har jobbat med den under november månad så att jag mer eller mindre bara kan publicera inläggen när det är dags.

Hoppas ni vill följa med mig och håll utkik efter tävlingarna den 4e, 11e och 17e december.
Choklad, kaffe och lite som hör julen till blir till priser.

Nu skall jag jobba vidare så ha det så bra!

Hörs imorgon.

Kom ihåg stressa inte ihjäl er!
 

3 kommentarer:

  1. Jättefin banner du har och vilket trevligt koncept.
    Ha en finfin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot att följa min egen vuxenadventskalender när barnen öppnar sina :-)

    SvaraRadera