Sidor

måndag 25 november 2013

Shopping

Nu ni idag har jag shoppat ordentligt!



Börjar lite bakifrån, bland de sista affärerna jag besökte i Västervik var "Väster om viken" de har hantverk och choklad bl.a.


Kunde inte låta bli denna "glastavla" det var lite rea på den. Köpte ytterligare några saker där och allt kommer nog ges bort. Bl.a. En julklapp...


Mycket blev det idag...


Detta köptes på Lager 157, ett av plaggen som är julklapp kostar i normala fall nästan lika mycket som jag betalade för allt... 80kr skillnad.
Tyvärr hade de inte vissa saker, får se om jag beställer via nätet.


TGR (tiger) finns också hittade lite till mig och lite som ska ges bort. Hittade metallhängare i fjärilsformat, dessa tänker jag ha som dekoration på en vägg.



Hemskt foto, men denna bondelid goding fick bli min, bara min! Har ingen stickad tröja alls...

Handlade en hel del på Dollarstore också.

Måste säga att jag nästan är helt nöjd med dagen. Fick en av de svåraste julklapparna köpt!

Kram

1 kommentar: