Sidor

onsdag 15 januari 2014




I brist på inspiration att skriva nå vettigt,så har det figurerat en lista på sistone här i Bloggdala som jag tänkte hänga på idag.
Vet inte var den började men här är min version =))

1. Här är en bild jag hittade i min telefon:





2. Om jag skulle tatuera in en bit av en låttext skulle det vara??
Skulle nog aldrig tatuera in text.

"Vem vet, inte du
Vem vet, inte jag
Vi vet ingenting nu
Vi vet inget idag
"

Ja kanske skulle det ändå bli Lisa Ekdahl

3. En grej jag skulle vilja lära mig:
Oj, en sak....

Italienska

4. Bästa snackset:

Tyvärr.... Chips!



5. Dagens boktips:

Som en drömbild av Nora Roberts


6. Om jag skulle hångla upp en författare:
Ingen aning! Ledsen kan inte komma på en enda


7. En grej jag skulle vilja vänja mig av med:
Att ta ansvar för andras känslor...
Att äta chips
Morgontrötthet

8. En vardagsbild jag tycker jag är fin:




9. En bild där jag är mindre fin:





10. Strax så ska jag??
Äta en smörgås, titta lite på Tv och sova

11. Detta måste jag se på tv:

Greys Anatomy


12. Detta måste du höra på radio:
Lyssnar nästan inte på radio. Bara i bilen.
I och för sig lyssnar jag gärna på Melodikrysset

Kram

1 kommentar: