Sidor

onsdag 22 januari 2014

Oj!


Ja bättre rubrik blev det inte.
Varit en del sen sist, bland annat intervju för en utbildning jag jättegärna vill gå, konfirmandläger mm

Idag hade jag en begravning och tänkte att det är bäst att kolla telefonerna mellan begravningen och samlingen efteråt.

Har fått många mail på arbetsmailen, blir nyfiken och öppnar "appen".
Fått svar på om jag är antagen till kursen eller ej.

Jag är ANTAGEN! Blev så himla glad och lite osäker så jag kollade mailet några ggr innan jag kunde tro det var sant.

Känns så himla bra!

Fulltecknad lång dag imorgon, relativt kort dag på fredag sedan ledig!

Kram

2 kommentarer:

  1. Grattis vad roligt förstår att det känns bra, den där väntan på svaret kan kännas som en evighet :-) spännande utbildning!
    Skönt med kort fredag
    Kram Sandra

    SvaraRadera