Sidor

tisdag 4 februari 2014

Bara rent allmänt

Jag har inte glömt er, framförallt inte glömt mig själv, därav ingen stress över att jag inte skrivit inlägg på ett tag.

Skäms däremot att jag hittade en vinst som för länge länge sedan skulle skickats iväg. Nu är den på väg. Men så jag skämdes när jag hittade den då jag städade igår :-(

Håller tummarna för att jag inte blivit blåst och inväntar en toppen födelsedagspresent till min man


Minns ni dessa?

Varit och klippt mig idag, en decimeter ca. Känns lite kort men det räcker fortfarande till axlarna lite drygt.

Hade fin vigsel i lördags, landskapet visade sig från sin finaste sida med frostade träd, snö...
Bruden var sanslöst vacker.

Har kort vecka denna OCH nästa vecka, känns jättelyxigt. Men jag tänker njuta av det. Tror jag skall passa på att denna helg vara lite nyttig. åka med återvinning, städa av källaren... Så får vi se vad som blir gjort.

Ska på ettårs och sexårskalas på söndag, storebror fick lillasyster i femårspresent till hans stora glädje.

Jag har förstått skillnaden på bra nagellack och bra nagellack. Äger nu mitt första OPI.

Tycker det är bra att det nu synliggörs i media kring självmorden bland unga och unga i psykiatrin. Har viss insyn via mitt arbete och visst jag hör klienternas åsikter men...

"Bloggdalas" bokcirkelbok väcker tankar och ger för mig en problematisk bild av men...

Nej, nu måste jag jobba men detta var en liten uppdatering!

1 kommentar:

  1. Härligt att läsa din uppdatering om allt och inget. Och visst känner jag igen spelkonsolen!! Har själv ett sådant som vi vårdar med öm hand!!

    Har själv ännu inte börjat läsa bokcirkelboken - men känner mig inte jättehugad att börja.. Så det blir nog sträckläsning när det väl blir skarpt läge.

    Ha en fin kort vecka!
    Kram

    SvaraRadera