Sidor

tisdag 20 maj 2014

Asta här är klänningen...

waves long dress här finns den att se också.

Ja, Asta här är klänningen. Kanske ser den inte mycket ut för världen men den är SÅ snygg. Det som också är bra är att för att jag skall få den i rätt längd plockar jag bara fram saxen och klipper så är det klart.
Skall dock prova om jag ev sätter skärp i midjan och "hasar upp"/drar upp så att det ser ut att vara en tvådelad.
Om jag inte skickar tillbaka den...

Hoppas ni har en lika solig dag som vi verkar få här!

Idag fick det bli lite easy line träning innan jobbet. Detta går "peppar peppar" riktigt bra såhär dag tre ;-)

Kram

3 kommentarer:

  1. Ser jättefin ut! Jag kan tyvärr inte ha fullånga klänningar… :(( Och du - hejja dig! Kram

    SvaraRadera
  2. Ser jättefin ut. Varför skulle du skicka tillbaka den?! Behåll säger jag. :)

    SvaraRadera