Sidor

lördag 3 maj 2014

Liten

Vid halv tre hördes en liten knackning långt ned på dörren.
Lilla A knackade då på och hela familjen kom på fika. Bakade chokladkaka och till det blev det jordgubbar och grädde.

Fick denna i "påskpresent" "Små små ord av KÄRLEK sagda varje dag skänker här i livet glädje och behag"


Svårt att fånga på bild just nu...men fin är den!

I övrigt har jag städat lite och S klippt gräset.

Måste ju berätta något lite roligt, ni R ha överseende om jag redan skrivit detta.

När jag hade hämtat lilla A på dagis och sedan kom hem skrev jag på fb: pustar ut efter några timmar med älskade A. Tror jag fick han gav mig både kram och några slängpussar.

De flesta som såg denna förstod att det gällde A 11/2 år.
Men så skrev min svärmor på skoj "jag började undra".
Då såg jag det skojiga känner man inte mig väl och inte hört mig tjata om lilla A kunde man ju tro jag gjort något helt annat.
Roligare blir det när jag bland de jag jobbar med berättar detta och en av dem säger. "Mamma frågade när hon såg statusen om jag kom ihåg vad din man heter"
Ridå.

Om jag skulle mot all förmodan vänsterprassla, skulle jag inte skriva om det på fb.


Kram

1 kommentar:

  1. *ler* Ja du - det finns en fara med det skrivan ordet! Men vilket trevligt besök du fick!

    Kram

    SvaraRadera