Sidor

måndag 26 maj 2014

Lyckades

Målen för förra veckan uppnåddes nästan.

Jag hoppades träna tre gånger och det blev fyra.

De få kolhydrater jag åt var långsamma.

Jag klippte gräsmattan.

Lyckades äntligen baka fröknäcke och har nytt på gång.

Tvättade tyvärr inte så mycket jag hoppats på.

Jag som knappt trodde det var möjligt har gått ned lite drygt 2 kilo, 2! Sjukt nöjd och glad.

Mål för kommande vecka är:

Träna tre till fyra gånger.

Fortsätta äta som den gångna veckan.

Plocka iordning i huset.

Klippa gräset

Det får räcka, når hellre mina mål än misslyckas.

Kan inte påstå att jag gillar valresultatet där jag bor, men det hade kunnat vara värre.
Men #InteIMittNamn kom SD att få så många röster det är en sak som är säker!

Har suttit barnvakt åt sjuk liten A idag. Det gick bra men det klart att bäst hade varit med mamma och pappa där när man är sjuk.

Kram på er


Kram

3 kommentarer:

  1. Vad duktig du har varit Ulrika! Så otroligt kul att du kommit igång med träning och känner att det är lagom för dig! Hoppas du får en fin vecka!

    Kramar

    SvaraRadera