Sidor

torsdag 29 maj 2014

Märklig vecka

Ja, den började helt ok men ändå blev den inte som jag tänkt. Måndagen försvann i ett huj. Fick vara barnvakt till älskade lilla A.

I tisdags blev jag ödmjukt medveten om livets bräcklighet och relativt tidigt kallad till ett boende i stan där en person under natten dött. Där satt jag med hela mitt lilla väsen på helspänn i tre och en halv timme.
På kvällen var det personalfest...

Onsdagen försvann svisch sa det så var den veck.

Igår var en bra dag, började med att jobba på en plats med makalös utsikt, hade gökotta.
Bakade senare på dagen bullar.

Idag har jag i alla fall kommit iväg och tränat mellan 06,05 och 06,55, känns nu i efterhand toppen!

Skall ha en begravning och en urnnedsättning.

SEDAN tar jag LEDIG HELG!

Nästa vecka lyxar jag och jobbar två dagar...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar