Sidor

onsdag 14 maj 2014

Märkte skillnad

Ja så var det fina vädret tillbaka och då jag varken tränade i måndags eller igår så bestämde jag mig för att jogga.

Gav mig iväg på 5km spåret och tyckte mig känna skillnad i benen, att jag orkade lite mer. Även om flåset är sådär.

Joggade i princip i tre kilometer, med ett kort stopp då jag joggade fel, och gick lite under den tredje.

Det går SÅ BRA!

Så hör jag RunKeeper rösten säga 6km, NEJ gps helsikes fungerar inte.

Duschade, skulle åka och handla kom till parkeringen på ICA och i såg att plånboken låg hemma. Ja just det innan jag alls kom iväg gick jag ut genom huset utan bh. Höll på att gå ut genom affären utan det jag verkligen behövde.

Nåja, nu känns det bra och jag är så nöjd.

Får testa att jogga 5km nästa vecka.


Kram

4 kommentarer:

  1. Visst är det underbart när man känner att det går frammåt. Själv skulle jag springa varje gång om det inte vore för häljäkeln...
    Bra jobbat!

    SvaraRadera
  2. Nja, det har varit lite dåligt med träningen denna veckan, var på gymmet i mån o jag rullade inlines igår men idag ska jag dit igen. Men tar det nog på eftermiddagen för det är så underbart väder.
    Jättefina sjalar du gjort i senaste inlägget :)

    SvaraRadera
  3. Jag går inte heller ut utan bh :)

    SvaraRadera