Sidor

söndag 1 juni 2014

Nya och gamla mål

Jo jag tränade tre gånger, plus hårt arbete i trädgården.
Arbetet i trädgården gjorde väl tyvärr att det ser likadant ut inne :-)
Jag klippte gräset!
Maten gick inte lika bra som första veckan. Men ändå har jag inte skippat och ätit en massa snabba kolhydrater! Det blev bara inte lika ordentligt med, mellanmålen...

Nya mål/utmaning för veckan:

Hinna träna tre gånger (bara två kvar)

Äta så bra jag bara kan! Trots att vi skall till S mormor ;-) Hs studentdag får jag unna mig vad jag vill!

Njuta av att få träffa min familj!! Som jag nästan glömde nämna igår, men detblir det bästa av allt denna vecka.

Sola

Fixa lite mer i trädgården, med hjälp av min man...




Kram

2 kommentarer:

  1. Härligt få gå till frissan :)
    Jag försökte få en tid innan midsommar men det var kört :(
    Fick ju inte mina jobbtider förräns i tors så jag kunde inte boka tidigare, hoppas på ett återbud annars blir det hos hennes kompanjon ef midsommar.
    Härligt det går bra för sig med tärningen, kämpa på.
    Jag går dit o gör det jag ska men mycket mer blir det inte, det har varit väldigt tungt ett tag..
    ha en fin dag, kram.

    SvaraRadera
  2. Bra att du fortsätter med dina veckoplaneringar! Och vad kul att det går så bra! Hur blev det med frisörbesöket? Ser fram emot bild!

    Kram

    SvaraRadera