Sidor

söndag 15 juni 2014

SNART semester


Förra veckans mål hur blev det?
Jo då, tre motionspass och en hel del trädgårdsarbete.
Maten varierade från BRA till riktigt "dåligförmigjustnu".
Solade, nja var i solen när jag vari trädgården....
Träffade Helena en gång över lunch.

Den stora satsningen på vikt och motion ska ta slut nu på torsdag. Även om jag kommer fortsätta juni ut. Ja sedan tänker jag väl intebörja äta skräpmat och sluta motionera inte alls. Men jag tänker njuta av semestern!

Så på torsdag tänker jag ta mina mått igen och se vilka resultat detta gett.

För att detta ska bli riktigt roligt ska jag försöka få till fyra riktigt bra mat och motionsdagar.

Träningen kommer få ske på morgonen så som idag då jag har knasiga arbetstider denna vecka. Ska till exempel jobba idag, vilket gör att jag med gott samvete kan vara helt ledig på fredag. Ingen annan förutom någon präst och kontor jobbar midsommarafton och jag har ingen gudstjänst så, jag tänker inte sitta på kontoret! Och som sagt jobbar idag bårtåt nio-tio timmar.

Självklart strulade min stegräknare idag men ca 6km blev gjorda nu på morgonen.

Det får inte bli några andra mål denna vecka. Fyra ordentliga motionspass skall göras. (Ett avklarat, skapligt godkänt i alla fall)

Hoppas ni får en riktigt bra vecka.

Jo, förresten jag skall äta minst en lite jordgubbar...


Fick äta smultron på min morgonrunda idag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar