Sidor

söndag 1 juni 2014

Väntar en toppenvecka!

Imorgon skall jag äntligen få mitt hår klippt! Tror det skall bli lite förändring till och med och inte bara topparna.

Jobbar tisdag lång dag och onsdag lång dag.

På torsdag bär det av till syster då käraste systerdotter tar studenten! Present och klänning färdigt.

På fredagen hoppas jag se systersonens lgh. Sedan åker vi till S mormor som bor på Söder i Sthlm. Älskar den staden så på lördag hoppas jag på att göra Sthlm med min man.

Härligt!
Hoppas hinna träna lite innan vi åker också.


Kram

4 kommentarer:

  1. Sedärja!!! *ler* Vilken toppenvecka du verkar ha på gång! Så otroligt roligt! Ha det riktigt, riktigt bra!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja träffa familjen! Och Sthlm. Känns toppen!

      Radera
  2. Lugg!! Vet det är svårt med virveln men är det omöjligt?! Tror det skulle vara superfint! Kram Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag passar i lugg, så vi får väl se...

      Radera