Sidor

söndag 24 augusti 2014

Att försvinna

Ja nu kommer jag i princip att försvinna från jordens yta i nio dagar.

Jag skall åka till en retreatgård utanför Uppsala, detta är första steget i min utbildning.

Jag tror att jag visst kommer ha min mobil och på den har jag ju tillgång till internet.

Men jag skall försöka låta bli att använda min mobil som en mindre dator. Utan bara använda den genom ett sms om dagen till min man.

För det finns många olika sorters tystnad tänker jag och även om jag kommer att prata ngn gång varje dag med min handledare. Så skall jag i övrigt vara tyst.

Till tystnad tänker jag hör då också det "höga bruset" fb osv avger, om ni förstår vad jag menar.

Så efter imorgon eftermiddag kommer jag bara nås via sms och mail.

Kommer kanske inte kunna låta bli instagram.... Vill ju visa hur fint ställe jag kommer vara på...

Vet också om standarden inte blivit sämre få äta så god mat, luxar dessutom med vegetarisk kost.

Ska försöka smygfotografera maten vid ngt tillfälle....


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar