Sidor

måndag 4 augusti 2014

Hemma

Egentligen borde jag vara med ett fantastiskt gäng konfirmander ungefär en timme hemifrån.

Men natten mellan lördag och söndag insjuknade jag med feber, ledvärk, huvudvärk och hosta.

Vi hade besöksdagen igår, fast jag låg i sängen på gården vi är.

Så igår åkte en av våra unga ledare hem i egen bil och med henne följde jag. Så nu sitter jag i min egen soffa där hemma.

Känns tråkigt att inte få ta del av allt roligt så som vattenlekar...men samtidigt väldigt skönt.

Så nu skall jag VILA hela dagen och sova en natt till hemma sedan hoppas jag kunna åka tillbaka igen imorgon fm.

Men mina kollegor vill att jag orkar med helgen så...


Kram

2 kommentarer:

  1. Krya på dig o ta det i din takt...
    Inte vad dina kollegor tycker..

    SvaraRadera
  2. Åh huva Ulrika!!! Ta hand om dig och se till att du blir helt frisk - ingen mening med att gå tillbaka halvbra och bli ännu sämre igen. Krya på dig!!

    Kramar

    SvaraRadera