Sidor

måndag 29 september 2014

Har inte gått upp i rök

Nej, jag har inte gått upp i rök bara jobbat knasigt mycket.
Förra veckan blev det förutom dagtid tre kvällar och i helgen hade jag ett sorgehus, två vigslar en mässa och ett dop allt med lite för lite tid mellan.
I lördags var jag hemma halv sex.
Det var två härliga vigslar där jag på den första känner brudens mor på så sett att hon är min arbetskamrat, är bekant med fler på brudens sida.

Den andra vigseln var mellan min bästaste Hs svägerska, vilket gör att jag "känner" brudens mor, bröder, morbror (har haft honom som lärare). Hennes farmor är en församlingsbo. Där var också Hs mamma och pappa då de skulle ha hand om sitt barn barn.
Här strålade brudparet ikapp med solen och det var så roligt att få viga dem.
Brudgummen har jag bara träffat en gång.

Denna vecka är lugnare i alla fall på jobbet och det jag skall göra privat är bara roligt!

Imorgon skall jag äta lunch med H!

På torsdag skall jag ha Me&I visning hemma och det verkar kunna komma riktigt många. Roligt, hur vi skall få plats i mitt avlånga vardagsrum är en annan sak...

På lördag åker jag upp till min "hemby" Mölnbo, till min syster m fam, helt utan anledning :-)
Alltså utan att det är en födelsedag eller liknande, mamma och pappa är inte heller där. Vi ska bara umgås, nästan...
För på söndag skall jag min syster och systerdotter på "Livet är en schlager"!!!

På måndag morgon tar jag bilen hemåt. Skall stanna till dels på Ikea helt kort och så svänger jag troligen in i Linköping också.

Har också hittat en ny passion eller vad jag skall kalla det. Jag har inget tålamod men gillar att pyssla, vill gärna sticka men det tar sååå lång tid.
Har börjat virka.








Kram

2 kommentarer:

  1. Började ju undra...
    Snart ses vi!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åhhhh, vad skönt att läsa dig igen!! Har funderat lite på vart du är... Men misstänkte att du jobbade för mycket igen.. Vi har ju pratat om det Ulrika!!! Du måste vara rädd om dig! Härligt att du skall iväg nu i veckan! Hoppas du får det fantastiskt roligt!

    Kramar

    SvaraRadera