Sidor

måndag 20 oktober 2014

...

Lite bra saker en sådan här gråtrist tisdag!

Jag jobbar bara FYRA dagar denna vecka!

Jag älskar mitt hus, med alla dess "brister" och knasigheter. Bristerna är egentligen småsaker som du kanske inte skulle tänka på. Rena I-landsproblem

Men det som är bäst med att jag älskar mitt hus, det är att jag bara kommer bli lite besviken om vi inte får möjlighet att köpa det andra.

Jag är också glad över att vi inte som många andra måste flytta och byta hus titt som tätt för arbetets skull.
Då skulle jag nog ve och fasa bo i lägenhet och det passar inte mig.

Hoppas ni får en härlig tisdag.

Vet ni nu måste jag till jobbet!

2 kommentarer:

  1. Man blir lite investerad och engagerad i det där med budgivningar, så det är klart att du hoppas på det nya huset trots allt. Lycka till.

    SvaraRadera
  2. Hej fina Ulrika - har läst dina senaste inlägg och förstår att du har en hel del saker att fundera kring!! Inte helt enkelt sådant där och husköp ÄR ju oftast det största köp man gör i livet.. Hoppas att det klarnar under veckan och att du riktigt kan få gå loss med dina dagdrömmar *ler*

    Kramar

    SvaraRadera